דילוג לתוכן

שקרים והאמת בהאג: בעזה הקים החמאס את "תעשיית המוות הפלשתינית" המייצרת בעיקר עזתים מתים

ינואר 15, 2024

מדוע נהרגים המוני אזרחים פלשתינים בעזה?

לא, לא.

זה לא  בגלל תאוות הנקם הישראלית, לא בגלל האכזריות של צה"ל או הרצון הישראלי הקבוע בהשמדת עם.

ואפילו לא בגלל שהטרוריסטים מתחבאים מאחורי אזרחים. בכלל לא. הם כלל לא מסתתרים, ובטח לא מאחורי אזרחים. הם רק מגיעים לריכוזי אזרחים או לבתי ספר עם המשגרים והמרגמות שלהם, יורים ומיד בורחים, בהמתנה מתוחה  ש"אש ישראלית למקורות הירי" תטבח בעזתים. הקורבנות העזתים יודעים ומנסים לברוח, כי זה כבר קרה המון פעמים. החמאס מאיים עליהם בנשק לבל יברחו, כדי שהירי של צה"ל יהרוג את אזרחי עזה.

ולמה שהחמאס ירצה שעזתים ייהרגו בהמוניהם?  זה לא נורא ואיום?

למה שלוחמי החופש האלה מעזה  יעשו דבר שכזה?

את התשובה אנחנו מקבלים ממש בימים אלה בהאג, בפאריס ובלונדון, בניו יורק ובמוסקווה. ברמאללה ובאוניברסיטת חיפה. זה איום ונורא, אך זו בדיוק המטרה. זה  לא מקרי, וזו לא תוצאה של זדון ישראלי.

שר הפנים של החמאס, פתחי חאמד, משגר אלינו תובנה חשובה ב-2008, ציטוט של מנהיגו אימעאיל הנייה ואחרים  

המוני עזתים נהרגים במלחמה, כי זו מטרת המלחמות של החמאס. השמאל הרדיקלי האנטישמי הסביר להם שהאשמות שקריות ועלילות דם  נגד "ישראל הרצחנית"  הם שיביאו את הניצחון של הטרוהיא מומחיותם .אנחנו המומחים לשקרים, הם מסבירים בסבלנות. יש לנו אקדמיה ותקשורת, מטיפים, פוליטיקאים  ושופטים. המוני קיביצרים ואידיוטים שימושיים ברשתות. וגם בעלי רשתות ובעלי עיתטנים – אצלינו בכיס

 אתם תתרכזו בחלק שלכם:.habeas corpus הביאו את הגופה.  שזה בלטינית  מונח מתחום המשפט הפלילי. ראייה חותכת לקיומו של פשע, שעליה או בתוכה תימצא מן הסתם ההוכחה  המכרעת  לזהותו של הרוצח. קליע של מקלע, רסיס של פצצה. הרטפאים יחתמו. כך גופה אחרי גופה, מושלם לצואכי הזיהוי הפלילי. יש גטםה, יש חשוד, יש נטרשם ויש מורשע. 

    habeas corpus מושלם, לוהת עיתונינו הנפוצים, קינות הסופרים והמשוררים שלנו 

ולכן. החמאס והג'יהאד פיתחו  את "תעשיית המוות הפלשתינית". הם מציבים את משגרי הטילים על בניינים גבוהים, בבתי ספר פעילים ובריכוזי האזרחים וממתינים בערגה לארטילריה הישראלית או למפציצים שיטבחו באזרחים. ואז, או מראש, הפ שןלחים עיתונאים וצלמים שינציחו את הקורבנות במקום הפשע. הכל ידוע, אך מושתק ומוחבא, על ידי העיתונות והשמאלנות, כולל הישראלית, ועל ידי  הפוליטיקאים הרקובים והמושחתים . של האליטות השליטות.

נראה לכם כתאוריית  קונספירציה בדיונית?

כניסיון זדוני לגלגל את האשמה מישראל האכזרית אל הפלשתינים האומללים?

כהמצאות של מטורף?

נא הישארו איתי.

אני מבטיח להביא לכם, ואפילו  בקלות (מדוע בקלות? כי הכל כבר נכתב בבלוג הזה, מאפיהו, בפוסטים רבים, לפני שנים ובמשך שנים. תקבלו ממני .בפוסטים הבאים "הביאס קורפוס" אמיתי. רק עובדות. מגובות בציטוטים שלא הוכחשו. מגובות בתצלומים מתוך כתבות טלוויזיה ועוד.   גוויה רקובה ומצחינה של תעמולה גזענית.  שפע של רימות ועלילות שקריות, זבובי חרא ירוקי ואדומי כנפיים, נשאים מזמזמים   של רצחנות אנושית, תולעים של סטיות קשות. פויה. מגעיל, נכון. אבל אלה רק המילים. המציאות מגעילה שבעתיים. עוד תראו.

הכל ידוע. ידוע לכל עיתונאי ולכל איש אונר"א בעזה. ידוע לתושביה האומללים של רצועת עזה. ידוע בבירות ערב. ידוע לאינטלקטואלים פלשתינים בשטחי הרשות הפלשתינית, שהזהירו את אבו מאזן שלהם מפני ניסיון חיקוי מבאיש ומביש של תעשיית המוות העזתית. ידוע לכל מי שמתעניין במזרח התיכון, והאידיאולוגיה הגזענית טרם אכלה לו את המוח.

(ארורים יהיו בעלי ומפעילי, תומכי ומפיצי  תעשיית המוות. כן יהי רצון, והאל הטוב יבוא עימם חשבון כמו שצריך.)

."המוות אצל העם הפלשתיני הפך לתעשייה"

חמאס לא התאפק. יזמי הרצח ולא הסתירו את כוונותיהם.

את השיטה תיאר במילים מפורשות (עם טוויסט שקרי חשוב, שייחשף, מיד) שר הפנים של החמאס פתחי חאמד עוד בפברואר 2008:).

"העם הפלשתיני פיתח שיטות הרג משלו. המוות אצל העם הפלשתיני הפך לתעשייה, שמצטיינות בה הנשים ומצטיין בה כל מי שעל פני האדמה הזאת. מצטיינים בה הזקנים. מצטיינים בה לוחמי ג'יהאד ומצטיינים בה הילדים. לפיכך הם (הפלשתינים) יצרו מגן אנושי מהנשים, מהילדים, מהזקנים ומלוחמי הג'יהאד כנגד מכונת ההפצצה הציונית. אנו שואפים למוות כשם שאתם שואפים לחיים."  (ערוץ אל-אקצה של החמאס, 29.02.2008 )

צילומי מסך מהנאום של פתחי חאמד, שהוסר מהיוטיוב

עד כאן ציטוט מתוך דברי השר העזתי. ברור שבקטע העיקרי, שבו הוא טוען שהחמאס השתמש באזרחים כ"מגן אנושי" הוא שקר גס. אליבי שהוכן מראש. 

האמת  המחרידה  נחשפה בזמנו בפני לורנצו קרמונזי, כתב הקוריירה דה לה סרה האיטלקי, שהיה מן הכתבים המערביים היחידים שנכנסו לרצועה בתקופת המלחמה. הוא שוחח עם רופאים בשיפא, (שאמרו לו שמספרי ההרוגים מבין האזרחים, כפי שהם נמסרים מהמוסדות הרפואיים מנופחים  במתכוון  כי אנשי החמאס מאלצים את  הרופאים לשקר) ודיבר עם אזרחים. מתברר שבעזה ידעו האזרחים יפה מאוד מה בדיוק עושה החמאס.

הכותרת של "הארץ" שדיווח על הכתבה בעיתון האיטלקי  היתה:

'אזרחים פלסטינים ברצועת עזה ל"קוריירה דלה סרה": החמאס רצו שהישראלים יירו על הבתים שלנו" (יש לי חשד לא עמום שכמו שסרטון "התעשייה" הוסר מהיוטיוב, גם הידיעה הזאת הוסרה מ"הארץ", או שאולי הותרה למנויים בלבד)

ואמנם, העיתון האיטלקי פרסם את האמת בדבר דרך פעולתו של החמאס: כיצד פעל החמאס במטרה לייצר מספר רב של הרוגים מקרב אחיו הפלשתיניים.  "כמעט על כל גגות הבניינים הגבוהים שנפגעו מפצצות ישראליות היו משגרי טילים או עמדות תצפית של החמאס. הם הציבו אותם גם ליד מחסן האו"ם שעלה באש," סיפרה אום-עבדאללה.בת 48.

"הם ניסו להתגרות בישראלים. לפעמים הם היו רק בני 16 או 17, חמושים במקלעים. הם ידעו שהם חלשים בהרבה (מהישראלים) אבל רצו שהישראלים יירו על הבתים שלנו כדי שיאשימו אותם אחר כך בפשעי מלחמה", אומר אבו-עיסא בן 42, תושב שכונת תל אל הווא.

קרמונזי ציטט בעיתונו גם עדויות של אזרחים ולפיהן השתמשו אנשי החמאס באמבולנסים כדי להימלט מירי צלפים ישראלים, ואילצו את האזרחים להישאר בבתים שמהם  ירו המחבלים לעבר כוחות צה"ל.

 כלומר, אזרחי עזה ידעו ויודעים  היטב מהו המשחק הזוועתי שמשחק איתם החמאס.

החמאס  שיחק באותו משחק מזוויע כשניסה לאחרונה, ב"חרבות ברזל" למנוע מתושבי עזה  להימלט מהעיר . דרומה, במסדרון הפתוח והבטוח שפתח צה"ל, כדי להימנע מהרג אזרחים  (או להמשיך בהשמדת העם הפלשתיני בדקכו היהודית המוזאדוקים מסוג בעלי הארץ" וכתבכזב.)

 לא מגן אנושי, לא בטיח ולא נעליים.

יתכן שגם הם יבואו עימו חשבון ביום מן הימים.

ומה ברשות, בינתיים?

 ב=1916 ניסה יו"ר הרשות הפלשתינית אבו מאזן לפצוח במעין אינתיפאדה ערבית. ןמתוך קנאה בהצלחת הסנאף החמאסי, קרא לילדים הפלשתינים שלו לאחוז סכין ולדקור יעעחע.חייל צה"ל. הנה מה . העיתונאי הפלשתיני חאפז אל-ברגותי, מי .שהייה .עורך בטאון הרשות על מעלליהם של אבו-מאזן וחבריו, וכמובן שדבריו חלים גם על הקיביצרים שלהם מהמגדלור המוסרי של "הארץ" ודומיהם:

"אל תריעו (לילדים הדוקרים) ואל תתגאו (בהם) , כי הנושא הזה הפך למשחק בדם… הם מצהירים הצהרות, מדקלמים וקוראים להרבות בפעילות הזאת, אך בפועל הם סוחרים בדם של אחרים ומציבים את עצמם כפטרונים של דמנו, בשעה שטיפה מדמם אינה נשפכת."

From → ועטרך

להגיב

כתיבת תגובה