דילוג לתוכן

הנאורים בעד טרור: אידיאולוגיה? או פרוטקשן לפחדנים?

ינואר 7, 2024

נראה שהשמאל הרדיקלי במערב, מיזם גזעני נתעב, שורץ גם יודו-אנטישמים, הסתבך קשות לאחרונה באחד מאותם מגה שקרים המאפיינים את תעמולת הזוועות שלו לאורך שנים רבות.

על המשמרשל מפ,פ והעולם המתקדם מבכיכם את סטלין

השמאל הנאור והמתקדם מתאבל על מותו של הרודן הרצחני י.וו. סטלין

כמו למשל הצטרפותו, הנלהבת בשעתה, לתעמולה הבולשביקית, שהתגאתה במשך שנים ארוכות, ארוכות כמו הרכבות לסיביר, בהצלחותיו חסרת התקדים של המשק הקומוניסטי המתקדם בברית המועצות המשגשגת. המתחרה בקלות בקפיטליזם הרקוב. אלה שהשתרכו בתור הארוך של עבדי פולחן האישיות של סטלין הנשגב, "שמש העמים" ומגדולי הרוצחים של אזרחי מדינותיו הרבות בברית המועצות, חברי "מועצות הפועלים" ("הסובייטים"), ולצד סטאלין, שכם אל שכם,  היה גם   מאו טסה דונגאייקון נערץ של חלקים ברדיקל-שמאל ורוצח המונים נחוש בפני עצמו, של עשרות מיליוני סינים. בישראל הם ניסו להצדיק אפילו  את העלילות האנטישמיות  הסובייטיות מול "הרופאים היהודים", ו אף הצדיקו את האשמתו השקרית  של אחד משלהם שהורשע בריגול אנטי קומוניסטי במזרח אירופה\ אפילו כאן, בשמאל הרדיקלי היהודי בישראל.

זו הכת שהאלילה טיפוסים מפוקפקים כהונקר, העריץ המזרח גרמני, הוא םנשטאזח שלו. ועימו התנוססן בכרזות קסטרו הקובני, ולצידו הקומנדנטה ד"ר צ'ה גווארה לא הרופא הראשון השש  להרוג, זה, שזקנו המהפני הלהיט  בהמוניהן  סטודנטיות מתקדמות וסטודנטים חקיינים. אלו מי שעיטרו בעלי דפנה של מנצחים דגולים  את תלתליהם הגולשים של רוצחי  כנופיית באדר מיינהוף או כנופיות השוד והסחיטה של "הבריגדות האדומות באיטליה," והעריצט טת  הרוצח המתבודד ורב התהילה, וגם רקדן הטנגו  לאקדח ולתמ"ק, "קארלוס" המופלא. 

מה נשנשאר מטבח של 1.7 מיליוני קמבודים על ידי הקמר רוז' ומנהיגם פול פוט ליצירת "מדינה אתאיסטית ומתקדמת"

ואלילם היה גם רב הטבחים פול פוט, איש הקמר-רוז', גיבורי "המפלגה האדומה",  מי שהרוו בדמם של 1.7 מיליוני איכרים מבני עמם., את שדות קמבודיה הפוריים.  מי שזכו בכבוד מלכים מהכת הנתעבת ההיא של הנאורים במערב, בהיותם אנטי-אימפריאליסטים מהעולם השלישי.

וטלרי כל זה, למה נתפלא,   שלא נפקד מקומם  הרם. של פלוגות   מסוג "ספטמבר השחור" העראפתי, עושה דברו אבו-נידאל ואקדוחני "החזית העממית", כל אלה כנופיות גזעניות של חוטפי מטוסים ורוצחי יהודים ואחרים, ככל אשר יעלה התמ"ק.

מדהימה ביותר התעלומתם של הנ"ל, מהשמאל הרדיקלי, כת שורצת מלומדים מקצועיים, החל בסטודנטים לתארים, עבור בדוקטורנטים עתירי מילגות, דוקטורים ופוסט דוקטורים, פרופסורים מן המניין  ופרופסורים לשם כבוד, כולם משכשכים בנחת,כאווזים מפוטמים, באגמים של .כספי קרנות מחקר והשתלמויות משתלמות תוך כיסוי הוצאות מקיר לקיר, בונוסים ופרסים על הישגם מיוחדים. החזר הוצאות מקיר לקיר,  במיטב המסורת של המוסדות האקדמיים של מערב אירופה וצפון אמריקה, מפורנסים על ידי קרנות סודיות של ממשלות ומשטרות, או לא סודיות כלל של הפנטגון עמותות חשאיות מחרחרות מדון ומלחמות ןגם על ידי  קרנות גלויות יותר מיסודם של החזירון העליון והמימסדים הבטחוניים והכנסייתיים. שמאל אידיאולוגי-אלק אך  בפועל,סתם אז'נט-פרובוקאטורים \דוניים, מציתי שריפות ומהומות רחוב למען שפך דם, רצוי של אזרחים, ובמיוחד נשים וטף, שדמם רענן, טרי וטעים יותר לחיכם האנין—-

—- וכל זה למען המהפכה, מלחמת המעמדות ושחרור העמים? —-

—- האמנם?

—שהרי מפליאה למדי היתה והינה  התעלמותם  של ה"רדיקלים" הנ"ל, ביניהם המוני היסטוריונים, ואנשי מדעי המדינה ומדעי הדתות והמזה"ת, ההתעלמות שמגלה  יותר ממה שהיא מסתירה, את עמדתם כלפי  האסון המחריד שפקד את ,ה"טודה", אחותם. זו המפלגה הקומוניסטית האיראנית, האנטי אימפריאליסטית, אנטי קפיטליסטית ובטח אנטי ציונית, על-פי כל תווי התקן הנכונים, המוכתבים מהמולדת השניה, הקרמלין או בייג'ן. זו ה"טודה", שעם שובו של הייטוללה חומייני לארצו, ב-1979, מגלותו המוגנת בצרפת . (מוגנת בידי השרותים החשאיים הצרפתיים, שניצבו כחומה לא-עבירה מול  מבקשי  נפשו הקבועים של חומייני – אירנים, אמריקאים, מערב  אירופאים וישראלים) הקנאי האיסלאמי החשוך זכה לחיבתה.

 

1978, פיגוע  בכביש הח.וף, אופנת פיצוצי האוטובוסים ע"י הטרור הפלשתיני, 35 הרוגים, מהם 7 ילדים.

.כי הנה, המפלגה טהורת הדרך הזו, ה"טודה", כרתה ברית דמים מיידית עם חומייני ואנשיו עם חזרתם לאיראן ובשובם אל משחקי הכוח והפוליטיקה בשדרות .החשוכים מצד הקומוניסטים הרועדים מפחד. שהרי מאחורי שלל התרוצים הידוע לטיהור הברית עם .הרוע בהתגלמותו, עם הנימוקים הנאו מרקסיסטים והפוסט קולוניאליסטים, עמד תמיד ההכרח  ההישרדותי הבסיסי של כל שוחר פרוטקשן. ראשי ה"טודה" ואנשיהם לא רצו לגמור כמו אנשי השאה ובעלי בריתם באיראן, עם ראשים ומפרקות מנופצים או מחוררים בקליעי 0.9 של "גלוק" אוסטרי מפלסטיק, במרתפי ה"סוואק" החשאי, ובמיני חדרים אחוריים, שדות נטושים ונהרות נידחים בהרים.

אך מה, אבוי, קרה, כשהחומייניסטים חשו, ששלטונם כבר התבסס, ושוב אינם זקוקים למלומדים מכבירי המלל הללו, אתאיסטים וכופרים המתיימרים לספק מה שכלל אינו תחת פיקוחם, בידיהם או ברשותם – תמיכת ."מעמד הפועלים", מושג, שלא היה מוכר לנביא מוחמד, וגם עכשיו הוא זר ומוזר למאמיניו, וכלל אינו מרשים את ממשיכיו? אלפים ואולי יותר מחברי ה"טודה" הושלכו כלאחר יד לבתי הכלא, המפלגה נאסרה לשימוש וראשיה המופתעים והמבועתים נמסרו לחוקרי הסוואק החשאי, הופקרו לחסדי שעשועי החקירה המזוויעים  שכבר נוסו והוכיחו את עצמם במרתפי כלא לוביאנ'קה של הק.ג.ב. במוסקבה  או של השטאזי בברלין (ולשונות רעות מייחסים גם לישראל יד וחלק בהכשרות וברענונים  היסודיים של החוקרים הנ"ל, עד בימי שלטון השאה)

אז למה שמישהו בכלל יתפלא על גלי החיבה והתשוקה שזורמים מצד השמאל של המפלגה האמריקאית הדמוקרטית, או משמאל הלייבור הבריטי ואנשי מלאנשון הצרפתי, גלים  שילכחו את החופים המוצפים בשלוליות דם ואגמי זוהמה אנושית, סטיות קשות, עינויים אכזריים, אונס וקטיעת אברים, שהם הסביבה הטבעית המועדפת ורבת ההשראה, החביבה ביותר על  הטרוריסטים האיסלמיים ועל שותפיהם האידיאולוגיים למיניהם, בשורה התחתונה סתם כנופיות נאלחות של נקרופילים פדופילים, מזייני גוויות וילדים, שמספקים על הדרך את מנות הסנאף , שורות-שורות, שצורכת האנטליגנציה הבורגנית הרקובה עד היסוד של האליטות המפונקות (ההורים העשירים מההמפטונס של האינטליגנציה הצעירה והמטופשת מקולומביה nyu או מפן PAN) במערב המושחת  והמתנוון?

ואילו עכשיו, בדיוק ברגע, שהטרוריסטים  הדנדשים מטעם מוחמד כבר לא יהיו זקוקים לקשקשנים ולמילמולים האידיאולוגיים הריקניים שלהם, יהיה סופם דומה, כשתי טיפות של דם וזוהמה , לאחריתם העגומה של מנהיגי ה"טודה" האיראנית, אלא אם בכל זאת יחושו לעזרתם אדומי העורף של טראמפ או אפילו ה-KKK והאוונגליסטים שם, או המתנחלים, אבוי, פה. 

כי ככה  זה עקרבים. וזה טבעם, תמיד נוטים לחסל  את הצפרדעים, שלעולם ירכיבו  את העקרבים מרוב הנטיה לעזור לזולת, במיוחד הביריוני והרצחני.תמיד יתמסר, גב או ישבן לעקרב הנזקק, צאצא להוריו, לסביו ולרב-סביו, פליטים כולם, ולעולם, גדול עליהם לממן  שיעורי שחיה לצפרדעים.

כולל הסטודנטים מברקליי, פן, קולומביה, MIT סטנפורד ועוד, ובאר שבע גם.

מתערבים?

והראשונים בתור יהיו החנפנים הישראלים.

מתערבים?

פשוט בגלל הגאוגרפיה.

From → ועטרך

2 תגובות
  1. פעם אחר פעם אנחנו מגלים שקיצוניות "פולוסופית" או "אידיאולוגית" הופכת לדבר מתועב לגמרי כשהיא עוברת לפסים של מימוש. אני בטוח שזו הסיבה שחזון ישיעיהו לעולם לא יתגשם, ושהחרדים סולדים מבנגבירצ' אורית סטרוק ומטורללים שבתאיים ואח"כ פרנקיים, שלא להזכיר את הברסלבערים.

    אהבתי

כתיבת תגובה