דילוג לתוכן

לאן נהגר היום?

מרץ 25, 2017

עוד אני צופה במוצ"ש בשידור החוזר של משחק הכדורגל ספרד-ישראל, דיווח לי אחי ט. בטלפון על ביקור שערך בסופ"ש אצל חבר משותף שלנו, שסיפר לאחי שהוא חושב על הגירה, מהסיבות הרגילות בחוגים מסויימים.

כדאי מאוד שתעשה את זה, יעץ לו אחי, להפתעת החבר, והתעניין לדעת לאן מועדות פניו. ארה"ב עכשיו לא באה בחשבון, אמר החבר, אבל אולי אוסטרליה?
והאבוריג'נים? מה שעשה להם הכובש הבריטי לא יפריע לך? שאל אחי (הבריטים התייחסו לילידי אוסטרליה, 500 שבטים שונים, כאל תת אדם, צדו אותם כאילו היה בעלי חיים,וכתוצאה מכך התמעט מספר האבוריג'נים ביבשת ב-90% עד לתחילת המאה ה-20).
אבל ביקשו מהם סליחה, אמר החבר (בנקודה זאת של הדיווח פרצתי בצחוק גדול, למרות שבדיוק באותה שניה הבקיעו הספרדים את שער הנבחרת שלנו, והיה בדעתי לבכות, דווקא).
גם החבר המשותף חשב כנראה שהנקודה חלשה, והעלה את האפשרות של ניו זילנד.
אחי לא הרפה.
מה עם המאורים? הוא שאל.
גם החבר לא הרפה.
אולי קנדה?
טוב, מה לעשות שגם קנדה, כמו ארה"ב מדרומה, היתה פעם מפוצצת באינדיאנים, וכן גם באינואיטים בחלק הארקטי של המדינה.


נראה לי שחברנו המשותף מעלעל עכשיו באטלסים. גם אני, כאחי, מאחל לו הצלחה.

6 תגובות
  1. איתי permalink

    גדול!!!

    אהבתי

  2. אילן permalink

    הבחירות של האח לאן להגר מעניינות ומראות דבר אחר. כמה מדינת ישראל מוצלחת. תוך כ-50 60 שנה הפכנו שטח מדברי לאחת המדינות הטובות בעולם. האח לא חושב על אנגליה איטליה או על צרפת. אולי אוסטרליה. אולי קנדה.
    נקודה למחשבה

    אהבתי

  3. איתי permalink

    רציתי להוסיף שאדם רגיל שמחליט לרדת מהארץ פשוט עושה את זה בלי יותר מדי רעש ובדר"כ מסיבות בנאליות למדי ללא המלל הנאור הידוע. החברים מהסוג שאתה מתאר יותר משהם באמת מתכוונים לרדת מהארץ הם בסה"כ משתוקקים לבדל את עצמם מהאספסוף (בעיניהם כמובן) הפרימיטיבי שאותו הם שונאים כל כך. עיין ערך רוגל אלפר.

    אהבתי

    • אנונימי permalink

      לדעתי, ייתכן בהחלט שאלפר רוצה ומנסה בכל מאודו להגר, אבל אינני חושב שנותנים ויזת הגירה כ״כ מהר לאדם בן 50, חסר מקצוע, חסר הון, וחסר מקום עבודה במדינה אליה הוא רוצה להגר, רק כי הוא הכריז שהוא ״חייב״ להגר.

      הכישורים היחידים אשר הוא מביא למדינה אליה הוא רוצה להגר הינם שהוא ״דובר אנגלית שוטפת״ והיותו גאון הדור / האיש האחד החכם בכל היקום, שני השגים – אחד נפוץ מאד והשני דמיוני – שמשום מה לא הרשימו את פקידי ההגירה, להפתעתו הגמורה של רוגל.

      אהבתי

  4. אנונימי permalink

    מסקנה: יש לחסל את כל הפלסטינאים ואז, בטקס רב רושם, לבקשר רשמית סליחה. כך העולם יאהב אותנו בגלל ״חזרתינו למשפחת העמים״ עם ״דחיית הגזענות״. ר׳ מקרה גרמניה והשואה, ארה״ב והאינדיאנים, אוסטראליה והילידים, וכדומה.

    אהבתי

התגובות סגורות.