דילוג לתוכן

ממשלת שקר נגד סגר: העיוורון וההפקרות

אוגוסט 16, 2021

את השורות החשובות ביותר  לאחרונה   קראתי בטורה של אנה רייבה ברסקי בסופ"ש של מעריב. היא סיפרה על דיווחיהם של שני פרופסורים לרפואה מצוות מומחי הקורונה והערכותיהם באוזני השרים של  קבינט הקורונה הממשלתי, בישיבתו ביום ד' בשבוע שעבר.

הפרופ' ערן סגל, מי שכתב את תכנית החיזוי להתפתחות הקורונה בעתיד , היה האופטימי. הוא אמר לשרים, מספרת ברסקי, "שגם אם ישראל תלך לפי התסריט האידיאלי (חיסון שלישי לבני 40 ומעלה, וכולם יתחסנו)- גם אז  – עד סוף ספטמבר צפוים למות מהנגיף בין 3,000 ל-6,000 בני אדם, בעוד מניין המאומים החדשים  יעלה עד 23 אלף, שזה יהיה השיא, ואחריו ירידה כמו בבריטניה.

פרופ' רן בליצר  טען בקבינט , שלפי המודל שלו, אם לא יוטל סגר הדוק, מערכת הבריאות צפויה להגיע לאי ספיקה, עם 2,200 חולים קשים כבר באמצע ספטמבר – ולדבריו, התקציבים הנוספים שאושרו לאחרונה ךמערכת הבריאות לא ישנו את התמונה.

אבל מובילי הטון בממשלה, החל במי שעומד בראשה, נפתלי בנט, שותפתו, מכילת המתים, איילת שקד, שרת החינוך ןתרת הבריאות, הד"ר יפעת שאשא ביטון, אוייבת הסגר וחובבת  "החיים עם  הנגיף",  ממשיכים לראות באמצעי הבדוק והמוכח  של סגר אוייב נורא. בהם ממשיכים לתת בשקרים, ו (כולל  העיתונאי בן כספית, שהמשיך גם הבוקר לשקר בעניין  ב-103 FM, ושוב אמר , שסגרים לא עזרו ולא יעזרו, אם כי הודה לפתע בהצלחה מסויימת בסגר הראשון)

הקו של ממשלת ישראל, הוא המדיניות הקטלנית של   "לחיות עם הקורונה" (מאוהבים? נישואי נוחות?)

דחית הסגרים כבלם ואף כממגר של קורונה, היא שקר גס, חצוף, נואל וקטלני, ממשלתי ותקשורתי, שמקורו בעיוורון ובהפקרות. בדיוק כמו "האלטרנטיבה  הנוראה, של "לחיות עם הקורונה", שהשורה התחתונה שלה היא "שימותו"!

וכשאני כותב עיוורון, אני מתכוון בדיוק לזה.

ראו את הגררפים שלהלן במו-עיניכם.

את הגרפים שלהלן אספתי בקלות ברשת. הקישו שם של מדינה + המילים COVID 19 ותקבלו אותם. התמונה העולה מהם היא חד משמעית ובלתי ניתנת להכחשה.  כל אחד יכול לראות בעיניים, מה שמובילי ממשלת ישראל אינם יכולים/רוצים לראות, מכחישים, מתעלמים, פועלים בדררך הפוכה לאינטרס של רוב הציבוןרר, נגד החיים ונגד הכלכלה. זו שתקרטע ולעולם לא תתייצב כל עוד המגיפה פעילה ומתפשטת,וסופה שהקירטוע יהפוך לקריסה.

הכחשת מציאות מחרידה.

עלבון לאינטליגנציה ואשפה מוסרית.

 

והנה הנתונים,שיפטו בעצמכם.

סין: סגר: 4,636 מתים, 3 מתים למיליון נפש

סין, שם פרצה המגיפה במחוז הואן. התגובה היתנה מהירה  ונוקשה – סגר הדוק ביותר, ותוצאות מדהימות במדינת הענק – 3 מתים למיליון נפש!

ארה"ב – "לחיות עם הקורונה":637,561 מתים, 1,914 מתים למיליון נפש

ארה"ב, את עיקר הנזק גרמה מדיניות ה"לחיות עם" של הנשיא היוצא דונלד טראמפ. כניסת הנשיא הדמוקרט ביידן וחיסון נרחב של האוכלוסייה בלמו את העליה המטאורית בתמותה. ועדיין פי 618 יותר מתים למיליון נפש לעומת סין.

טיוואן, סגר מדינתי:821 מתים, 34 מתים למיליון נפש.

טאיוואן. יותר משהטילה הממשלה הטיוואנית בגר יל אזריחיה, היא סגרה את המדינה עצמה.  כבר ביום האחרון של 2019 נסגרה התנועה האווירית, ובפברואר גם הימית. הכוחות המזוינים הופעלו במלואם להקפדה על המגבלות הקשות שהטילה הממשלה על התקהלויות, וחובה מוחלטת של עטיית מסכות מערכת החינוך לא נפתחה כסידרה כדי למנוע את התפשטות המגיפה.

בריטניה, "לחיות עם הקורונה",130,653 מתים, 1,918 מתים למיליון נפש

בריטניה: התחילה עם גירסה שבדית קיצונית של "לחיות עם הקורונה",שילמה ביוקר, ועכיו חוזרת לגירסה מרוככת יותר ל ההפקרות, ומשלמת בקברים.

אוסטרליה, סגר, 966 מתים, 37 מתים למיליון נפש

אוסטרליה: סגרים הדוקים וחזרות לשגרה לסרוגין, תוך הקפדה על זהירות רבה. לא מניחים למגיפה להתפרץ.

ברזיל, לחיות עם הקורונה 569,218 מתים, 2,657 מתים למיליון נפש

ברזיל, מדיניות מופרכרת לחלוטין של "לחיות עם הקורונה" ע"י ממשלת בולסונרו, והתוצאה –  שיאים עולמיים של תמותה.

ניו זילנד, סגר, 26 מתים, 5 מתים למיליון נפש

ניו זילנד: סגר אחד הדוק של 35 יום, בין סוף מרץ והתחלת מאי,2020, וחזל"ש עם סגרים מקומיים קצרים בעקבות התפרצויות שמקורן ביבוא המגיפה

ישראל, לחיות עם הקורונה, 6,668 מתים, 715 מתים למיליון נפש

ישראל: 3 סגרים, מהם 2 מפוקפקים, 3 חזל"שים חלקיים.  ממשלת בנט הושבעה בכנסת ב-13 ביוני 2021. באותו יום היו 5 נדבקים חדשים. אתמול, 15 באוגוסט, אחרי חודשיים ויומייןם, עמד המספר היומי של הנדבקים החדשים על 4,464,  כמעט פי 900. "הישג" אדיר לממשלת "השינוי". 

 

From → ועטרך

התגובות סגורות.