דילוג לתוכן

צחוקים/ "שוברים שתיקה" והתיקווה המוזרה של רינה מצליח

אוקטובר 17, 2017

כמה צחקתי כששמעתי הבוקר את העיתונאית רינה מצליח, אצל רזי ברקאי בגלצ, מתחננת לפני מנכ"ל "שוברים שתיקה", אבנר גבריהו (שקרן עם קבלות), שנא יפסיק ארגונו להשטנקר (ניסוח שלי) על צה"ל בחו"ל, וירכז את מאמציו  בארץ. "תלכו לירוחם", הציעה מצליח, והשקרן גבריהו הבטיח לה שארגון השטינקרים שלו אמנם עוסק בהרבה הסברה מקומית.

האינטרסים הלא נסתרים של תורמי "שוברים שתיקה" לפי אתר "מידה"

למה צחקתי? כי מה חושבת לה מצליח, שקרן פורד, לדוגמה, היתה משלמת (באמצעות הקרן לישראל חדשה) אגורה שחוקה אחת בשביל "הסברה בירוחם"? קרן פורד היא המנוע הפינאנסי העיקרי של ארגוני ה-BDS. היא צריכה את העדויות של "שוברים שתיקה" בשביל לספק תחמושת לחרמות נגד ישראל, וזה מה שמספקים לקרן הזאת  גבריהו והשטינקרים.

מצליח חושבת שארגון פלשתיני הפועל מאוניברסיטת ביר-זית (מנהלת זכויות האדם והמשפט הבינלאומי), היה מעביר ל"שוברים שתיקה" כספים של מדינות אירופאיות (166 אלף ש"ח ב-2015 ו-383 אלף ש"ח ב-2014) תמורת הספקת עדויות בקבלנות ולפי מכסה, בשביל "הסברה בירוחם"? חה-חה, מצליח. חה-חה.

או הארגון הדתי האנטישמי מדנמרק, "דן צ'רצ' אייד", חבר יקר בקאוליציה של ה-BDS, שגם קרא ישירות להחרמת מוצרים ישראלים, היה מעביר לשטינקרים האלה 160 אלף ש"ח שבשביל הסברה בירוחם?

ועוד המון דוגמאות כאלה תמצאו בטבלה המצורפת (מאתר "מידה") ובהפניות למטה לפוסטים נוספים בבלוג.

"שוברים שתיקה" הוא ארגון שעובד למען הרחבת החרם על ישראל, בשירות מוסדות כנסייתיים אנטישמים, בשירות קרן פורד וקרן רוקפלר, האדון סורוס ודומיו. הארגון כבר מזמן לא גובה עדויות מחיילי צה"ל. הם כבר לא משתפים פעולה, אחרי שנחשפה ערוותם של המלשנים חסרי התקווה האלה.  הבלוף שלהם נחשף.

 

התגובות סגורות.