דילוג לתוכן

חוק צחוק (הרבה צחוק)

פברואר 13, 2021

לפני די הרבה שנים, היה עניין עם נישואי ערבים משני צידי הקו הירוק.  כשהמאוהבים והמאוהבות  מהרשות, כנראה לא קוראי עיתון "הארץ", בחרו מרצונם הטוב לחיות תחת שליטתו הישירה של הכיבוש הציוני האכזר, וכך קיבלו באופן אוטומטי, לפי  חוק, אזרחות ישראלית. עבר זמן מה, עד שהתברר שהרומנטיקה  הפלשתינית הבינלאומית המלבלבת, משמשת במקרים רבים מדי ליבוא חופשי-חופשית של רוצחי ורוצחות יהודים ויהודיות, כמו שהמנהיגה מרב היתה מנסחת את זה.  וכשנספרו הקברים/קברות,  הוחלט  במערכת הביטחון לשנות את החוק, מה שעורר, באופן לגמרי טבעי את תומכי ותומכות  רצח היהודים והיהודיות, הסוכנים והסוכנות הזרים והזרות בהתאמה, והשטינקרים והשטינקריות  הנתעבים והנתעבות בהתאמה, מהעמותות הרגילות,  בשם "זכויות האדם והאזרח" של הרוצחים והרוצחות, להגיש  עתירות ולערער  לבית המשפט העליון – 

ש… תחזיקו חזק – דווקא צידד בשינוי החוק לרעת הרוצחים המעטים ולטובת הנרצחים הפוטנציאליים הרבים! כלומר, דחה את העתירה של חובבי הרצח, ואימץ את הנימוקים הבטחוניים לשינוי החוק, רחמנא ליצלן.   וזה למרות, שלמיטב זכרוני, ישב בראש הרכב השופטים אהרון ברק המושמץ תכופות, בחלק מהמקרים על לא עוול בכפו.

נגיף הקורונה: הזכות לחיות

בעקבות הפסיקה הזאת, כתב  מי שהיה מורה שלי בחוג לפילוסופיה באוניברסיטה העברית, מאמר ב"הארץ", שיצא נגד פסיקת בג"צ.  עד היום זכור לי  הטיעון שלו, שדחיית העתירה של חובבי הרצח (ניסוח שלי) אינה מוצדקת, כי, מכיוון שאין אפשרות לספק לאזחינו ביטחון מוחלט, יש לשמור על קדושת החוקים שעניינם בזכויות האדם והאזרח.

זאת אומרת – אם חיינו ממילא מופקרים, לפחות שיישמרו זכויות הפרט של הרוצחים במדינת החוק שלנו, והבה נתנחם בזה. 

הטיעון הזה הקפיץ אותי אז עד כדי כך, שהעזתי לכתוב תגובה די לגלגנית לעיתון נגד המורה שלי. גם את כיבוד מלוא הזכויות של האדם והאזרח,של כל אחד ואחת,  ו/או את השוויון בפני החוק, אי אפשר לספק באופן מושלם, כתבתי,  אז מה? – האם העובדה המצערת הזאת יכולה להצדיק התעלמות מהחוקים החשובים האלה, כפי שחוסר השלמות  הנהוג בשמירת הביטחון יכול להצדיק את ביטול השיקול הבטחוני, מול שיקולים אחרים, לדעתו של מורי-מכובדי?

נזכרתי באותו עניין,כי מתח דומה מאוד עולה וצף בימים אלה, לרגל מגפת הקורונה ולרגל מבצע החיסונים הנלווה אליה. שוב מתברר כי  מתקיימת התנגשות, בין זכותם של הרבים, הרוב הגדול, התמים,  שרק מבקש שיניחו לו  לחיות את חייו, ולהצילם, אם ניתן,  בינו ובין מיעוט רצחני ( או, במקרה הטוב, מתחכם ומתנשא וחסר אחריות), בין של רוצחים פלשתינים, ובין של מכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים מסיבות אידאולוגיות. מוחות פקוקי אידיאולוגיה, מהסוג שמאפיין  גם את הרוצחים  והרוצחות המתאזרחים  והמתאזרחות  מהסעיף הקודם.

ובמילים אחרות, ניגוד אינטרסים מובהק, בין הזכות לחיות(שהיא מהותה  של הזכות לביטחון (מסיפור החתונות),  של הרוב הגדול,  ובין זכויות הפרט וזכויות האזרח של המנוולים המעטים, לפגוע בחייהם של הרבים, עד כדי גרימת מותם, אם בדרך הסכינאות או הירי, ואם בדרך של תעמולת הזוועה והשקרים.

כי זיכרו, שזה מה שגרס בשעתו החוק, שאיפשר לרומניטקה  הפלשתינית המלבבת להתהפך ברגע ולהפוך לאורגייה של רצח יהודים, וזה מה שגרסו גם השטינקרים והשטינקריות ואפילו המורה שלי לפילוסופיה; ורק אחרי שכמה שכמה חפים מפשע שילמו בחייהם, עלתה זעקתה של מערכת הביטחון,  ובגץ פסק לטובת הרוב התמים ולרעת הנבלים המעטים.

אז מה? גם  הפעם יהיה עלינו להמתין עד שימותו חפים מפשע בגלל שנדבקו מנגיף בחסדם של מתנגדי החיסונים? נמתין שילד יידבק מגננת או ממורה, בעלי עקרונות שיחלו,  וידביק את משפחתו, ואולי עוד כמה עוברים ושבים בדרך הביתה? האם אז  תעלה זעקתה של מערכת הבריאות? רק אחרי שישמע הקדיש דרבנן על הקברים?, רק אז  יואילו אדוני מערכת המשפט ומחוקקינו הנעלים להיזכר, שהזכות לחיות היא-היא הזכות מס. 1 של האדם? זו שבלעדיה אין שום ערך ומשמעות לשום זכות אחרת המוקנית לאדם, כפרטים וכציבור.

*****

וזה לא רק לפי היהדות, אותה דת חשוכה של הנבערים האלה מהמזרח התיכון, שמאמינים באל שאף אחד לא ראה אותו כבר המון זמן?,  זה שציווה עליהם "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם". ולפיכך, זקני חכמיהם טענו וטוענים שחשש לחיים ("פיקוח נפש") מאפשר עבירה על האיסורים החמורים ביותר שבתורה, כמו חילול שבת או המרת דת (עבירות שעונשן מוות).

אז לא.

לא רק לפי היהדות החשוכה זה המצב.

כי הזכות לחיים היא מס. 1 אפילו  לפי ארגון האומות המאוחדות  (מעניין איפה הם קלטו את זה), לפי הכתוב במגילת זכויות האדם של האו"ם.

לפני הזכות לחופש הביטוי  ולחופש  ההתארגנות, אפילו.

מצד שני, איזו זכות יש לנו להתלונן על מכחישי הקורונה ומתנגדי החיסונים המדעיסטים, המופקרים והמסוכנים לציבור,  או לסוגדים למוות מן העמותות של הסוכנים הזרים או מהכתות של מכחישי הקורונה –

זה בשעה, שמאותה יהדות, שפינו מלא תהילתה, מצטמחים גידולי פרא, רבניים ואדמו"ריים, עוד גירסה מצערת ומחפירה של המאוהבים הרצחניים הפלשתינים.

רבנים, שמוחם, פקוק  האידיאולוגיה הדתית המטומטמת , העלה באוב זכות העולה על הזכות לחיות  – היא הזכות ללמד את הנוער שלהם מה שהם קוראים לו תורה, כאילו שאפשרית תורה בלי  דרך ארץ, וכאילו יש משמעות ללימוד תורה תוך עבירה על "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", והפקרת חייהם של לומדי התורה  ובני ביתם –

בשעה שנתוני התחלואה ומספרי ההרוגים מספרים סיפור כה ברור על תוצאות ההתנהגות הזאת של הרבנים ותלמידיהם.

אז זהו. זאת הקואליציה של המוות, שמוליכה מיליוני ישראלים תמימים ונבוכים כצאן לטבח בתקופה של מגפה קשה: א. מכחישי הקורונה ומתנגדי החיסונים מהכת המדעיסטית שונאת האדם, עם רב דתי  משלה, אחד אשרוב;   ב. רבנים ואדמו"רים מהכת של עובדי האליל הכנעני מות, המתחזים להיות יהודים, ג.  וכמובן אבירי שלטון החוק והסוכנים הזרים מן העמותות, העומדים על משמר כל "זכויות הפרט"החשובות, בתנאי שמשמיטים מהן את הזכות לחיות.

ועם סוג ד' וסוג ב', הפוליטיקאים והמליאנים, זועקי ה"לפתוח! לפתוח!", עוד סוג של פרשי אפוקליפסה רצחניים, יבוא חשבון נפרד.

From → כללי

להגיב

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: