דילוג לתוכן

סטטוסים/ הד"ר כסיף, הפרופסורים קרמניצר והנגבי, מלומדי כנסיית הסכל נותנים שיעורים בצביעות ובדמוקרטיה

דצמבר 28, 2015

סטטוסים שפרסמתי היום בפייסבוק

החמאה על ראשו של הד"ר עופר כסיף, זה שקילל את השרה שקד

האם זה רלוונטי לציין, שהד"ר עופר כסיף, זה שאמר על שרת המשפטים שהיא חלאה ניאו נאצית, הוא חבר "הלשכה הפוליטית" של המפלגה הקומוניסטית הישראלית, זו השולטת בחד"ש, השולטת מצידה ב"רשימה המשותפת"?
לדעתי זה רלוונטי, כי שמעתי את כסיף אומר ברדיו שהוא מבסס את אבחנותיו באשר לשרת המשפטים על ידע מדעי והיסטורי.
ובכן, אני תוהה אם במסגרת הידע המקיף הזה של הד"ר כסיף, נכלל הפריט הידוע הנוגע למפלגה האחות הסובייטית של מק"י הישראלית, אשר שבוע לפני שפרצה מלחמת העולם השניה, חתמה על הסכם מולוטוב-ריבנטרופ עם המשטר הנאצי של גרמניה. הסכם שאיפשר את פתיחת מלחמת העולם השניה. ההסכם היווה בעצם עיסקה לחלוקת השלל – מדינות החיץ בין שתי המעצמות, הקומוניסטית מרוסיה והנאצית מגרמניה: פולין, פינלנד והמדינות הבלטיות.
זה ההסכם שכדי להצדיקו טען שר החוץ הקומוניסטי, מולוטוב, כי "פאשיזם זה עניין של הגדרה". דוגמא לדיאלקטיקה מרקסיסטית במיטבה.

לדעתי זה רלוונטי לציין את חברותו של כסיף ב"לשכה הפוליטית" של מק"י, גם בגלל שבשנת 2011 פורסם בעיתון המפלגה מאמר, ובו מובעת התנגדות נחרצת (של כותב המאמר, מפרסמיו הקומוניסטים וכן של החמאס ושל הפת"ח) לכך שתלמידים פלשתיניים ילמדו על שואת יהודי אירופה, והנה מתוך המאמר המשפט הבא:

"ההתעקשות ללמד את הפליטים הפלסטינים את ההולוקוסט שמעורר הרבה חשדות ואפוף חוסר בהירות, היא נושא המעורר הרבה סימני שאלה וקריאה."
וזה גם רלוונטי כשזוכרים שכסיף נושא את דבריו כדמוקרט דגול. זה אפרופו מאמר שפרסם בזמנו מזכ"ל מק"י מוחמד נפאע, ובו הגן על רוצח ההמונים מדמשק בשאר אל אסאד, וגם על דמוקרטים דגולים אחרים מחביביו, כשכתב:

"הדיקטטורה הסורית, הצפון-קוריאנית והאיראנית עדיפה עשרות מונים על הכובשים האמריקאים, הישראלים, ברית נאט"ו וכל המשת"פים הערבים שלהם, במיוחד במדינות המפרץ".

—————————————————————————————————————

ההסכם הנאצי-קומוניסטי לחלוקת השלל ערב מלחמת העולם השניה, וביצועו בפועל

ההסכם לחלוקת המדינות הבלטיות בין הקומויסטים מרוסיה והנאצים מגרמניה, והביצוע בשטח (הקומוניסטים לא הצליחו לכבודש את פינלנד). מן הוויקיפדיה

ההסכם לחלוקת המדינות הבלטיות בין הקומויסטים מרוסיה והנאצים מגרמניה, והביצוע בשטח (הקומוניסטים לא הצליחו לכבודש את פינלנד). מן הוויקיפדיה

__________________________________________________________________________

הגנתו של הקומוניסט נפאע על הקצב מדמשק זכתה לביקורת קשה מצד הפובליציסט סלמאן מצאלחה ב"הארץ", ואחריו המשיך הפובליציסט גדעון ספירו שכתב כך על ההתייצבות הקומוניסטית לצד הרוצח מדמשק ודומיו באתר "הגדה השמאלית" המסונף לחד"ש:

"זהו סגנון המחזיר אותנו עשרות שנים אחורה לעידן הסטליניסטי, כאשר הסיסמה הייתה 'מוטב לטעות עם ברית המועצות מאשר לצדוק בלעדיה'. איש לא יכול לטעון נגדי כי אני חוסך שבטי מהכיבוש הישראלי או האמריקאי (בעיראק, בווייטנאם) אבל להעדיף את הדיקטטורה הצפון קוריאנית המרעיבה את עמה, האיראנית בה הומוסקסואליות היא פשע ותולה את מתנגדיה בכיכר העיר, או הסורית הטובחת באזרחיה, על פני הכיבוש הישראלי או האמריקאי זו עמדה מאד לא שמאלית."

קטע ממאמרו של ספירו, שבו התייחס למאמרו של מצאלחה, צונזר על ידי הדמוקרטים של "הגדה השמאלית". הקטע הוחזר אחרי ויכוחים ומשברים.

כל המתקפה הנפשעת הזאת על עמדותיה המקודשות והדמוקרטיות של המפלגה הקומוניסטית, זכתה למאמר הגנה נלהב שנכתב על ידי שניים: איימן עודה, העומד היום בראש המפלגה, הפוצי-מוצי החדש של השמאל המזוייף הישראלי, ועופר כסיף, חבר הלשכה הפוליטית, שהודיעו בלי להתבלבל:

"זה שמאל זה?, שואלים מצאלחה וספירו, כן, זה שמאל זה! הכי שמאל שיש! שמאלה מזה, סוף העולם."

חה חה.

התומכים של הקצב מדמשק, התליינים מטהראן והפטריק קים מקוריאה הצפונית, נותנים לעולם שיעורים בדמוקרטיה ובהומניזם.

ובכן, עכשיו ידוע לנו משהו על הד"ר כסיף ותובנותיו בענייני דמוקרטיה וניאו נאציזם.

ואגב, שימו לה על מי מגן הקומוניסט הזה: על שכירי הלשון והמקלדת של מדינות אימפריאליסטיות, על סוכנים של תאגידים קפיטליסטיים רב-לאומיים, ושטינקרים של ארגונים קלריקליים חשוכים ואנטישמים.
האם לא אמר כבר אוגוסט באבל, ממייסדי הסוציאל דמוקרטיה הגרמנית, ש"האנטישמיות היא הסוציאליזם של הטיפשים"?
הייתכן שחזה כבר לפני 150 שנה את הופעתם של כסיף ודומיו?

את הפרטים על עמדת הקומוניסטים החמודים שלנו וכסיף בתוכם, בענייני הוראת "ההולוקוסט" ובענייני הדמוקרטיות המהפכניות של סוריה, איראן וצפון קוריאה, שאבתי מהבלוגים של הד"ר יוסף אלגזי ושל סלמאן מצאלחה (לינקים לבלוגים בעמודה משמאל תחת הכותרת "ימין ושמאל").

על הברית האמיצה בין הקומוניסטים של בריה"מ והנאצים של גרמניה – ידעתי אפילו בלעדיהם.

ובכן, האם לא היינו אומרים שכאשר ד"ר כסיף מדבר על נאציזם ודמוקרטיה, יש לו קצת חמאה על הראש?

הז'דאנוביסטים* קרמניצר והנגבי מלמדים אותנו דמוקרטיה מהי

אתמול שמעתי בתכנית המשפטית "דין ודברים" ברשת ב', בהנהלת הפרופ' (למדע המדינה) משה הנגבי, את הפרופ' (למשפטים) מרדכי קרמניצר, מדבר על חוק העמותות החדש מיסודה של שרת המשפטים החדשה גם היא. לדיבור הזה של שני הפרופסורים המקנחים זה את זה, קוראים בלשון הז'דנוביסטית המקובלת שם "דיון באולפן".
כבר מזמן שמתי לב, שקרמניצר, איש "המכון הישראלי לדמוקרטיה", אוהב "דיונים" מהסוג הזה. זכור לי עדיין "דיון" כזה ב"לונדון וקירשנבאום", שבו טען קרמניצר, לגמרי כרגיל אצלו, כי נשקפת סכנה לדמוקרטיה הישראלית, בגלל איזה סיבוב חקיקה קודם של ממשלת הימין. ו"נגדו" הביאו הז'דנוביסטים מערוץ 10 את הפרופ' שלמה זנד, אשר טען כי לא נשקפת סכנה לדמוקרטיה הישראלית. למה? כי היא אינה קיימת בכלל. תוכלו לתאר לעצמכם איזה דיון סוער התנהל שם בין שני הפרופסורים האלה שבעצם הסכימו לגמרי זה עם זה, מה גם ששני השדרנים, מוטי ז"ל ולונדון יבל"א, הסכימו בהחלט עם הפרופסורים ורק ניקו מסביבם את השאריות.

זו דמוקרטיה נוסח קרמניצר.

בפעם אחרת, אחרי שהזמר אמיר בניון ניפק שיר שלא מצא חן בעיני בעלי הטעם הטוב, זימנה יעל דן, שדרנית גלצ (עוד מוסד ז'דנוביסטי למדי, בינינו) לאולפנה את קרמניצר, וכן עוד מומחה מסוגו לדמוקרטיה ששמו נשכח ממני, ושלושתם ביחד, במופת של דיון דמוקרטי, ובמופע של עלבונות וגידופים, התנפלו על הזמר וגירשו אותו מהשידור בבושת פנים. עוד דוגמה לדמוקרטיה נוסח קרמניצר.
ככה שלא הופתעתי מהמופע אתמול. עוד דמוקרטיה נוסח קרמניצר והנגבי, שבה נשמעת דעה אחת בלבד וזה אמור לספק את הילידים, צרכני "השידור הציבורי".

בול שהוצא לכבוד אנדריי ז'דאנוב, מי שהיה שר המדע והתרבות של סטאלין, ומופת להתנהגותה של התקשורת הישראלית המגוייסת שרוצה ללמד אותנו דמוקרטיה מהי

בול שהוצא לכבוד אנדריי ז'דאנוב, מי שהיה שר המדע והתרבות של סטאלין, ומופת להתנהגותה של התקשורת הישראלית המגוייסת שרוצה ללמד אותנו דמוקרטיה מהי (הצילום מהוויקיפדיה)


בין השאר אמר קרמניצר, שהטיעון כי "שוברים שתיקה" ודומיהם משרתים פה אינטרסים זרים, הוא שקר. לטענתו מדובר בפטריוטים ישראלים, שהמדינות הזרות ושאר התורמים הזרים מסייעים להם מרצונם הטוב.
ובכן, הרשה לי לומר לך, פרופ' קרמניצר: זה אתה השקרן. אתה ודומיך מכנסיית הסכל ומהשמאל המזוייף, שמה טיבה של ה"דמוקרטיה" מתוצרתכם כבר ראינו, ועדיין אנו חוזים בה כמעט בכל אולפן ובכל עיתון.
לא יעזרו לך, קרמניצר, כל תאריך הרמים, כדי להשכיח את העובדה שאתה בסך הכל אחד מהם. אחד מ"הפטריוטים" שאתה מנסה להגן עליהם. כי ממה וממי מתפרנס "המכון הישראלי לדמוקרטיה", שאינו אלא עוד עמותה הניזונה מכספים זרים? (ואיך יתכן שהשדרן החצוף מביא לאולפן בתור פרשן, אחד שהוא בעצם בעל עניין מובהק בסוגיה הנדונה – אפילו בלי להצהיר על כך?).
גורמים זרים משלמים לך, פרופסור, כדי להגן על גורמים זרים מסוגם ועל סוכנים מסוגך.


יופי של דמוקרטיה ויופי של שידור ציבורי.


ולעצם העניין: לא תצליח, פרופסור, להפוך על פניו את עולם התעסוקה. זה לא "הפטריוטים" הישראלים שהתאגדו כדי לשפר פה את התנאים למעננו, הילידים, ואחר כך הלכו לרעות בשדות זרים כדי לחפש להם מממנים, ובדרך של מקרה ממוזל מצאו כמה מדינות מחרחרות מלחמה, איזה תאגיד שרוצה למכור פה נשק, וכמה כנסיות אנטישמיות.
זה המשקיעים הזרים – מדינות אירופאיות, תאגידים רב-לאומיים וכנסיות נוצריות, שביקשו להשיג במחירי מציאה את התוצר – הכפשות על ישראל – ומצאו לעצמם די בזול ("זונות, פוליטיקאים ופרופסורים – מאה בדולר", כדברי הנסיך של האנובר) את השכירים המקומיים שיספקו את התוצרת המבוקשת. זה סדר העניינים, הכרונולוגי והענייני. זה מה שהיה וזה מה שיש, וכל הטפותיך, פרופסור יקר, לא יועילו ולא יבלבלו איש.

—————————————————————————————————————–

  • המושג על שמו של אחד אנדריי ז'דאנוב, שהיה בשיא הקריירה שלו שר התרבות והמדע אצל הרודן הסובייטי סטאלין, והשגיח על כך שכל דבר שייאמר, ייכתב ויתפרסם יהיה בדיוק נמרץ לפי הקו הרישמי של המפלגה הבולשביקית, ו"טיהר" כל מי שהעז לומר אחרת. 
5 תגובות
  1. קמיליה permalink

    שכחת לציין את הקשר המשפחתי בין הנגבי לתנועת מצפן האנטי ציונית. תנועה שזנד תמך בה. זו קליקה הדוקה המקרצפת זה את גבו של זה

    אהבתי

  2. קמיליה, נראה לי שאת מבלבלת בין פרופסור הנגבי המוזכר פה ובין חיים הנגבי, חבר ותיק שלי שהיה במצפן, ואיש רחוק מצביעות כרחוק מזרח ממערב.

    אהבתי

  3. שני דברים. הייתה בין היטלר לבין סטלין 'התחרות' מי דיקטטור יותר גדול ומי יהרוג יותר רוסים. אבל התפישה המרכזית באידאולוגיות שונה בבסיסה. במדינה פשיסטית המדינה קודמת, במדינה עם תפישה קומוניסטית- סוציאליסטית רווחת במרכז. ברוסיה מעולם נבדק הרעיון הקומוניסטי עד הסוף, הם סבלו מדיקטטורים לאורך השנים . המדינות שמיישמות היום תפישה חברתית הן הסקנדינביות, וכן צרפת וגרמניה. שתיהן ברמה גבוהה לפחות בהשוואה לקפיטליזם הישראלי. ידע אישי, לא רק חיים הנגבי היה רחוק מצביעות אלא כל האנשים שאני הכרתי, ממצפן ואונגרד.

    אהבתי

  4. עמירם, מכמיר לב הניסיון שלך להגן על הקומוניזם המרקסיסטי. כל דיקטטורה טוטאליטארית אחת דינה, ולא חשוב כלל האיזם שבו היא מתהדרת. ואיש בעולם, אולי חוץ ממך, לא יטען שבמדינות הסקנדינביות לא שורר משטר קפיטליסטי.

    אהבתי

  5. התרגלתי להיות במיעוט, הפעם עולמי. הלוואי עלינו התפישה החברתית הסקנדינבית. לא יודע איך הגעת למסקנה שהגנתי על דבר שלא נוסה. בערך כמו להסביר מהלכי משחק שלא התקיים.

    אהבתי

התגובות סגורות.