Skip to content

סטאטוסים/ פרשנות מתוחכמת, חוף הכרמל, בורג מהפח לפחת וספאם פוליטי

ינואר 31, 2015

כמה סטאטוסים מהפייסבוק מהימים האחרונים

החיזבאללה והפרשנות

תראה, תראה את הפרשנים האלה –  אמר לי אחי הקטן –  אחרי ששבוע הם מטרטרים לנו מה שהחיזבאללה והאיראנים הולכים לעשות לנו מעבר להרי החושך ולמדבר, בעוד חודש, שנה או עשור, משהו מתוחכם ביותר, באים החיזבאללה ומביאים לנו מכה מתחת לאף וכבר עכשיו יורים על שתי מכוניות.

בחיי שאתה צודק, אמרתי לו. איזה חבל שהפרשנים האלה לא עובדים בשביל החיזבאללה אלא בשבילנו.

טיול בחוף הכרמל

2015-01-20 21.24.54 - Copy

ויקו לעשות דגים

2015-01-20 20.51.59

שתיים יונים

2015-01-20 21.35.05 - Copy

שניים עצים

2015-01-20 20.49.43 - Copy

הדייג וספינת הפטרול

2015-01-20 21.02.39 - Copy

חופים הם לפעמים

 

אברום בורג בין לאומנות ללאומנות

אני לא אוהב לסכסך, אבל לפעמים אין ברירה.

למשל, החידוש המרעיש של החודש האחרון – השידוך בין אברום ("המספיד") בורג וחד"ש.

כזכור, חש אברום לא  מכבר לוועידת חד"ש בנצרת בעיצומה של שבת קודש (בבחינת "פיקוח נפש דוחה שבת"), והודיע שאת נוכחותו במקום אנו חבים לתיעובו של בורג ג'וניור ללאומנות היהודית ימ"ש, זו המאפיינת, לדעתו,  אפילו את העבודה ומרצ ר"ל.

מכיוון שאברום היה עד לשמועות המזמזמות בחלל בדבר האפשרות של איחוד בין חד"ש הערבית-יהודית ובין שתי המפלגות הערביות של המגזר, הוא  הזהיר במילים מפורשות את חבריו החדשים, יהודים כערבים, מעל לבימה:

"עזבתי את המרחב הפוליטי היהודי כי הוא הפך להיות לאומני. לא עשיתי את הדרך הנה כדי להתחבר ללאומנות אחרת ויש לשים לב שלא כל התומכים ברשימה הערבית המשותפת מקבלים זאת."

ועוד אמר אברומ'לה שלנו, שהאיחוד המדובר ״זה להיאבק בלאומנות (היהודית), באמצעות לאומנות מקבילה (הערבית)״

נו, ומה רוצה המזל של אברום ("המספיד") בורג?

שקם ונהיה והפך לעובדה האיחוד של ה"לאומנות המקבילה" – אליבא דבורג.

אותו איחוד שעליו אמר הח"כ ג'מאל זחאלקה, ראש וראשון לח"כים של בל"ד:

"לבל״ד היה תפקיד מכריע ביצירת האיחוד שהוא עוגן מרכזי בתוכנית הפוליטית של בל״ד."

אז מה עכשיו?

האם לא יוצא מהשתלשלות הארועים האלה, שלשווא חילל אברום ("המספיד") בורג  את השבת?

שברח מפני הלאומנות היהודית, כדי להצטרף אל הלאומנות הערבית?

והכל לפיו הגדרותיו שלו עצמו!

 

ספאם פוליטי אצלי בסלולארי

כפי שרואות עיניכם, שתי ההודעות האחרונות בסלולארי שלי התקבלו מטעמו של ארגון הנקרא MAHAPAH, פעם 2015 ופעם סתם 15.

2015-01-25 02.00.00

מן השמות המופיעים על הצג אחרי ה-MAHAPAH דנן, אני מבין שיש לי עסק פה עם תאגיד המפלגות הנקרא HAMACHANE HAZIONI, שמרגע שהתקבלו ההודעות דנן בסלולארי הפרטי שלי, הוא נחשב בעיני כספק של ספאם – דואר זבל.

אני לא יודע מי המאניאק שהעביר את שמי וןאת מספר הטלפון שלי למטה ההסברה של HAMACHANE HAZIONI, אף כי יש לי השערות, שאותן אעלה בהמשך אם התופעה תימשך.

מכל מקום, אבקש להבהיר כי מעולם לא הצבעתי בעד MAPAY בכל הרכביה ועל כל שלל שותפיה ושמותיה המתחלפים בעשרות השנים האחרונות, וכלל לא עולה על דעתי לעשות זאת גם הפעם הזאת, בין ששמה MAHAPAH 2015 ובין ששמה HAMACHANE HAZIONI. ואבקש מאוד ממר הרצוג, המוזכר בשתי ההודעות, להמשיך לגבי באותה טקטיקה שאיפשרה לו להגיע למעמדו הרם הנוכחי – דהיינו לשמור על ZCHUT HASHTIKA. אני גם מזהיר בהזדמנות הזאת, כי כל מפלגה אחרת שתנסה לבצע בי הטרדה טלפונית בכל שיטה, תיתקל ביחס עויין דומה.

 

 

סגור לתגובות.

