דילוג לתוכן

הפיגועים בפאריז ומלחמת העולם הרביעית (2): הבלופים של כנסיית הסכל

ינואר 14, 2015

מצויידים בקלשניקוב, בסכין, בחגורת נפץ או במכונית דורסנית הם זועקים תוך כדי ביצוע מעשה הרצח או אחריו "אללה הוא אכבר!" (אלוהים גדול) ולאחר מעשה מתברר שהם משתייכים לאיזה צבא איסלאמי קנאי או שנשלחו על ידי מדינת טרור איסלאמית.

העילה המיידית לרצח הוא העלבון שעלבו בנביא המוסלמים מוחמד, או זהותם האתנו-דתית של הנרצחים (יהודים או נוצרים, סונים או שיעים).

המטרה המוצהרת לטווח הבינוני והארוך של אותם אירגונים או אותה מדינה היא להשתלט על העולם בשם האיסלאם.

נשיא פרנסואה הולנד: לא מכיר במציאות

נשיא פרנסואה הולנד: לא מכיר במציאות

אז מה, כמו במשל הפיל, על עור הפיל שלו, חדק הפיל שלו, אוזניו הענקיות וחטיו השנהביים המעידים על זהותו, תגידו  במקרה שלנו שמדובר בטרור המופעל על ידי האיסלאם הקיצוני?

והרי הטרוריסטים עצמם לא רק מודים בזה.

הם מתגאים בכך.

ובכן, לא.

לא בהכרח תקראו לילד בשמו.

לא אם קוראים לכם ברק אובמה.

לא אם קוראים לכם פרנסואה הולנד.

לא אם אתם פרשנים מטעם השמאל המזוייף, כנסיית הסכל, הפקולטות שלהם, עמותותיהם, אתריהם ועיתוניהם.

*****

קבלו את צבי בראל. פרשן "הארץ" לענייני ביטחון, ערבים ושו-שו, איש שב"כ בדימוס, שפירסם בעיתונו כתבה ארוכה על משמעות הרצח ב"שארלי הבדו", שנשאה את הכותרת "לא מלחמת ציביליזציות"

ניסיון נואל לרבע את המעגל:

"נשיא צרפת פרנסואה הולנד מקפיד בצדק שלא לעטות על פיגועי הטרור האחרונים גלימה דתית…אין טעם לצייד את הגזענים בתחמושת נוספת לשנאת הזרים…דבריו של הולנד משקפים את חוסר התועלת הטקטית שבהטחת האשמה גורפת ברעיון, באידיאולוגיה או בדת…קודם כל הם טרוריסטים צרפתים…שיוכם הארגוני אינו משנה את התוצאה, שהרי המאבק המיידי אינו נגד המניע אלא נגד המבצעים…הן דאעש (הרוצח מהחנות הכשרה) והן אל קאעידה (הרוצחים במערכת השבועון) אינם מייצגים את האיסלאם…"

אוסף מבולבל של שטויות מטופשות המתחזות כנימוקים.

1. שהרי הסירוב של הנשיא הצרפתי לקרוא לטרור בשמו רק מחזק את הימין הגזעני בארצו: הצרפתים מהמרכז הפוליטי מבינים שגם לנוכח הארועים האחרונים, עדיין לא מוכן המימסד הפוליטי בארצם להתבונן במציאות בעיניים מפוכחות – וכתוצאה מכך הם ממשיכים לנהור בהמוניהם למפלגתה הגזענית של מארי לה-פן.

2. שהרי הצבעה על האיסלאם הקיצוני כטרוריסטי כלל אינה "האשמה גורפת". ההיפך מזה. בכל דת, גדולה כקטנה, יש קשת של עמדות ותנועות, מן האלימים והקיצוניים ועד לשוחרי השלום ואף הפציפיסטים (כמו הסופים באיסלאם או הקוויקרים בנצרות).  איש גם אינו טוען שדעאש או אל קאעידה "מייצגים את האיסלאם". הם רק מהווים, לצד איראן, לצד החיזבאללה והחמאס, את האיסלם הרדיקלי, ששאיפתו המוצהרת היא להשיג שליטה בעולם בדרך של טרור ("דין מוחמד בחרב".)

3. ובאשר לנימוק "התועלתני" שבטישטוש האמת הידועה לכל ("חוסר התועלת הטקטית שבהטחת האשמה גורפת ברעיון, באידיאולוגיה או בדת…שיוכם הארגוני אינו משנה את התוצאה, שהרי המאבק המיידי אינו נגד המניע אלא נגד המבצעים") – האיוולת נודפת ממנו למרחוק. כי מה משמעותו? שאין חשיבות למניע – הדבר הראשון שבודק כל חוקר בפרשת רצח! מה משמעותו של הנימוק הזה – שאין חשיבות לזהות את המניע, כדי שאפשר יהיה להתגונן מפני הפיגועים הבאים, שיבואו, איך לא, מאותו מקור?

*****

והנה, קבלו עוד מאותה איוולת ומאותו מקור. הפעם זה דייוויד סטברו הכותב היום משטוקהולם למען "הארץ":

"ראשית יש להודות בכך שתנועות הג'יהאד הן אירגונים צבאיים ופוליטיים יותר מאשר דתיים. גם אם הן משתמשות בטרמינולוגיה דתית יש לפונדמנטליזם הפאשיסטי שלהן מטרות הקשורות למלחמות במזה"ת…בניגוד למה שנטען אין לטרוריסטים שאיפה להשתלט על אירופה ולהנהיג בה את חוקי השריעה…"

בפגנת המיליונים בפאריז: נוהרים לימין הקיצוני

הפגנת המיליונים בפאריז: נוהרים לימין הקיצוני

 

ההתנשאות הגזענית של הלבן האירופאי המסביר לפראים המזרח תיכוניים מי ומה הם.

לא חשוב מה הם חושבים, במה הם מאמינים, מה הם מצהירים ומה הם רוצים ועושים – הוא יודע טוב יותר.

להם נדמה שהם לוחמי ג'יהאד? הוא מסביר להם שהם בכלל פאשיסטים…

איזה טמבל מתנשא.

וכל זה תחת הכותרת: "האמת על הג'יהאד באירופה"

איזו אמת ואיזה נעליים.

מזכיר להפליא את השטויות של ארגוני השו-שו האמריקאים שהוגשו לנשיא ולסנאט בתקופת מהפכת תחריר במצרים בתחילת 2011 בתור "הערכות מודיעניות". "האחים המוסלמים" הוגדרו שם על ידי מנהל המודיעין הלאומי, ג'יימס קלאפר, כארגון "חילוני  בעיקרו"* ולאו דווקא דתי (המימשל נאלץ "לתקן" את ההערכה).  עבר קצת זמן עד שעלו האחים לשלטון והתברר לכל מאיזה צינור משתין הדג שלהם.

לא בדיוק הצינור "החילוני בעיקרו".

*****

ואילו נועם שיזף ב"שיחה מקומית" מנסה להתגבר על הבעייה האידיאולוגית שיוצר אצלו הטרור של האיסלאם הקיצוני על ידי פרוקה למרכיביה, כדי שחס ושלום לא נראה את התמונה הכוללת ( כלומר – מלחמת הדתות העולמית), ואז היאוש ייראה לנו יותר נוח:

"אין שום דבר באידיאולוגיות (של האיסלאם או של המרקסיזם) ששולח אנשים לעשות פיגועים. הנסיבות של אלימות הן תמיד מקומיות, זמניות ובקונטקסט מסוים. הטרור של החמאס קשור לסיטואציה הישראלית-פלסטינית; הטרור הגלובלי של אל קעידה מגיע על רקע שונה לגמרי, שקשור ליכולת לגייס אנשים משולי החברה המערבית, במיוחד באירופה השמרנית, עם האופן שבו היא רואה את המהגרים אליה; דעא"ש קשורה להתפתחויות בעולם הערבי ולאינטרנט ויש עוד הרבה משתנים."

בקיצור: יצירת מסך עשן של זוטות. העלמת  הבעייה על ידי פרוקה לגורמים שאינם קשורים זה בזה. התעלמות מוחלטת, כמובן, כמנהג השמאל המזוייף הגזעני והמתנשא, מהעילות שנותנים מבצעי הטרור למעשיהם ("אללה הוא אכבר" ו"דין מוחמד בחרב", גם אצל דאעש, גם אצל אל קאעידה, גם בחמאס ובחיזבאללה וגם באיראן) וניסיון ל"הסביר אותם החוצה" תוך שימוש בכל מיני בלה-בלה סוציו-אקונומי מתוצרת כנסיית הסכל ("שולי החברה", "אירופה השמרנית", "המהגרים", "התפתחויות", "אינטרנט", ואם טרם השתכנענו  הרי יש לו לשיזף "עוד הרבה משתנים"  באמתחתו, שכרגע אין לו פנאי להתעכב עליהם)

ושרק לא נעיז לחשוב שיש קשר בין הטרור של החמאס ובין הטרור של אל קאעידה.

*****

לאותה חבילה עגומה של טייחות אידיאולוגיסטית  שייך גם עקיבא אלדר, פנסיונר של "הארץ" שכותב ב"אל מוניטור". אצלו יוצא המרצע מן השק.

"נתניהו ניצל את הפיגועים שביצעו פעילי ג'יהאד עולמי ברחבי פאריס כדי למחזר את טענתו המופרכת שהמדינה האיסלאמית וחמאס הם אותה גברת בשינוי אדרת. אולם חמאס הוא ארגון פלסטיני-סוני שפועל נגד מדינת ישראל ומקפיד לשמור מרחק מהג'יהאד העולמי"

כלומר, אותו עניין המטריד גם את שיזף. נא לא לערבב את הפלשתינים החמודים שלנו עם דאעש ואל קאעידה. אין קשר.

הייתכן שאלדר ושיזף כלל לא קראו מעולם את אמנת החמאס? לא מקשיבים לדברי מנהיגיו? לא יודעים שמי שתיחמן ומימן את דאעש – האמיר של קטאר – היה גם הספונסר העיקרי של החמאס? שטורקיה, הנותנת מעבר חופשי לטרוריסטים מתוצרת אירופה המערבית לכיוון סוריה היא גם תומכת נלהבת של החמאס?

קבלו את הסעיף השני של אמנת החמאס:

"תנועת ההתנגדות האסלאמית היא אחד מגופי האחים המוסלמים בפלסטין. תנועת האחים המוסלמים היא ארגון כלל עולמי והיא התנועה האסלאמית הגדולה ביותר בעת החדשה."

והנה מתוך הסעיף החמישי באמנת החמאס:

"ואשר למימד המקום שלה (של תנועת החמאס כסניף של האחים המוסלמים) היא בכל מקום שבו יש מוסלמים המאמצים להם את האסלאם כאורח חייהם, בכל מקום על פני כדור הארץ. הואיל וכך, הרי היא יורדת עד עמקי ארץ ונמתחת לחבוק את השמים."

והנה מתוך הסעיף השביעי באמנה:

"מאחר שהמוסלמים המחזיקים בדרכיה של תנועת ההתנגדות האסלאמית פזורים על-פני העולם כולו, פועלים לתמוך בה, לאמץ את עמדותיה ולחזק את מאבקה, הרי התנועה היא כלל-עולמית. היא ערוכה לכך כהלכה בגלל בהירות מחשבתה, תכליתה האצילה ומטרתה הנעלה."

והנה מה שאמר יוניס אל אסטל, חבר הפרלמנט הפלשתיני מטעם החמאס  ומראשי המטיפים הדתיים:

"בקרוב מאוד, ברצון אללה, רומא תיכבש כפי שנכבשה קונסטנטינופול בהתאם לנבואת הנביא מוחמד…הכיבוש של רומא, הכיבוש של איטליה ואירופה, משמעותם שהאיסלאם ישובויחזור לאירופה".

זה נשמע לכם כמו משהו הקשור באופן בלעדי  "לסיטואציה הישראלית-פלסטינית" כדברי שיזף, בלי שום קשר לשום דבר המתרחש מעבר לגבולותיה של ארץ הקודש?

או כמשהו "המקפיד לשמור מרחק מהג'יהאד העולמי" כדברי אלדר?

איפה הם חיים, האנשים האלה מתוצרת "הארץ"?

על מי הם חושבים שהם עובדים?

*****

למה חשוב כל כך לשמאליברלים המוזרים האלה להסתיר את האמת, הזועקת לשמיים, הידועה היטב לכל צרכן תקשורת בכל חור בעולם?

למה נדמה להם  שהם מסוגלים לטשטש את האמת הזאת, שמיליארדים בכל העולם מבינים אותה מיד?

להודיע שהפיל איננו פיל?

ובכן, הם מנסים להסתיר את האמת, כי במובנים רבים האיסלם הקיצוני הוא בעל ברית פוליטי שלהם. אל קאעידה  ודאעש מייצגים אידיאולוגיה אנטישמית ואנטי-ישראלית לא פחות מזו של החמאס. בעלי הפטרודולרים והארמודולרים (תעשיית הנשק) המממנים את האיסלם הקיצוני הם גם הספונסרים של השמאל המזוייף והאקדמאים של כנסיית הסכל בארץ ובעולם. "הארץ" של בראל וסטברו כמו "שיחה מקומית" הממומן על ידי הפטרודולרים של קרן האחים רוקפלר, תומכים כמובן בחרמות וגינויים אנטי ישראליים ובתנועת ה-BDS.

ברור שלסניף המקומי של השמאל המזוייף חשוב מאוד לשמור על "טוהר הנשק" של החמאס ומלחמתו הלגיטימית (בעיניהם) נגד ישראל.

ולמה הם חושבים שהטיוח הזה יכול לעבוד? כי מדובר באנשים מכורים לאידיאולוגיות. עבדים נרצעים של ה"פוליטיקלי קורקטנס". שטופים בפוסט-מודרניזם המבטל כל ערך של אמת בשם "הנראטיב". חושבים שאם יחזרו על השקר די פעמים, ימצאו די מטומטמים שיתבלבלו ויחשבו שמדובר באמת.

עלבון לאינטליגנציה.

אשפה מוסרית.

————————————————————————————–

* קלאפר אמר: "המונח 'אחים מוסלמים' משמש כמטרייה לשורה של תנועות. במקרה של מצרים – קבוצה מגוונת (הטרוגנית) מאוד, חילונית בעיקרה…" 

4 תגובות
  1. לא קראתי את כל הזבל הזה אבל העובדה שאתה מבין כל כך טוב את הטרוריסטים וכל כך גרוע את הנאורים מעידה על עצמה. אתה פשוט בצד של שונאי האחר, והלוואי שתפסידו

    אהבתי

    • לא נראה לי שאתה יודע קרוא.

      אהבתי

    • מנחמי בן-ציון permalink

      MG

      אני קצת למוד ניסיון בכתיבה של מאפיהו ,ולא פעם מבין אותם הפוך. והוא מבין את דברי

      גם הפוך .לפעמים נדמה לי שהוא עושה את זה בכוונת תחילה .כדי לריב ולהעמיק בנושא.

      בכל מקרה אתה יכול גם לראות את דבריו כתרגיל אינטלקטואלי ויקל לך. הוא בוודאי לא

      יסכים לכך ,ויכול להיות שהוא גם צודק .יש לו ידע רב וגם יודע להעביר אותו בכישרון, אולי

      ברמה גבוהה מדי (בלי ציניות) .שבת שלום.

      אהבתי

  2. בן ציון, אני חושש שגם את MG הבנת לגמרי הפוך. מצאת על מי להגן.

    אהבתי

התגובות סגורות.