Skip to content

גשם/ העונה התחילה וציפה לשמיכת חורף עם ריצ'רץ' משלושה צדדים

נובמבר 23, 2012

בגלל צוק העתים הזנחתי את הדיווח החשוב על כמויות המים המגיחות עלינו מלמעלה. עכשיו, שהצוק עבר, אני שמח לחזור לסיקור הטיפות. מסתבר שהשנה התחילה יופי.  היורה כבר מאחורינו, ובתום שני "מופעים" עיקריים,  הראשון יותר מקומי והשני ממש ארצי, הכמויות עד כה מרשימות עוד  יותר מאשר אשתקד.

ועוד נראה מה יביא לנו המופע שאת רעמיו במרחקים ואת טיפותיו הקרובות על התריסים אני שומע עכשיו.

בו—-ם. כרגע התקרב אלי רעם אחד רציני ביותר.

בינתיים הצפון מוביל בגדול, עם 120 מ"מ בכפר בלום (הכי צפוני), 118 בצפת (קצת מדרום), 171 במצפה חורשים (ממערב לצפת), 154 בחיפה ו-113 בעין החורש (בין חיפה לתל-אביב)  גם תל אביב ובית דגון (מדרום לתל-אביב) כבר מתקרבות ל-100 מ"מ.

21.11.2012 כמויות מצטברות לעונה. המפות מתוך האתר של המכון המטאורולוגי

התמונה הסטטיסטית יחסית לתקופה המקבילה מרשימה עוד יותר: כפר בלום וחיפה מתקרבות לפי-שניים יחסית, וגם הכמויות שנמדדו בגמלא שבגולן, בצפת ובמצפה חורשים, בצמח (מדרום לכינרת), בעין החורש ובבית דגון, בבאר שבע ובמצפה רמון  (דרומית לבאר שבע) עברו  את הכמויות של השנה שעברה.

21.11.2012 באחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד

עוד משהו שעלינו לדעת ישר על הסובוח של פריצת המדור, הוא, שהחזאים טוענים שכמויות הגשם השנה יהיו בגבולות הממוצע.

גם אשתקד טענה  התחזית המקדמית שכמויות הגשם יהיו  בגבולות הממוצע  ואילו התוצאה בפועל  היתה שהכמויות היו גבוהות במידה ניכרת מהממוצע.

כך שיש למה לצפות.

ידידי רבי א' מצפת טוען שיהיה השנה הרבה שלג.

עדיין אין לי מדגם מספק באשר לקשרים שבין תחזיותיו של רבי א' ובין מה שמתרחש לבסוף במציאות, כך שאין בדיווח הזה משום המלצה, ומי שירוץ לקנות מניות של שלג, עושה זאת על אחריותו.

לפי מיטב זכרוני, רבי א' מנבא בכל שנה ושנה שיירד המון שלג. טוב, הוא מצפת.

ועכשיו, אם תסלחו לי, אני הולך לעסוק באחת המלאכות המעצבנות ביותר שיש – לתחוב את שמיכות החורף לתוך הציפות שלהם. פרס נובל למי שימציא ציפה עם ריצ'רץ'  משלושה צדדים כמו שיש כבר עשרות שנים בתרמילי גב. פורסים את הציפה, עליה את השמיכה, וריץ' ורץ' נסגר עניין.

יכול לעזור מאוד  למי שלא מעסיקים עוזרות-בית, וכמובן לעוזרות-בית.

From → גשם

7 תגובות
  1. הו, הנה רעיון גאוני. רק לא עם רי'צרץ' בבקשה. יש להם נטייה לצוץ עם הקור הלא ברור להם בדיוק כשהתחלת להתחמם!!

    אהבתי

  2. Dhyan
    כיום כבר יש רוכסני פלסטיק השומרים על טמפרטורת החדר, ניתנים להחבאה בקפל הבד, והמתכסה הנבון יקפיד בכל מקרה על מיקומה של הצלע הבלתי מרוצ'רצ'ת באזור הראש והכתפיים.

    אהבתי

  3. "המתכסה הנבון" – אהבתי. גם על זה אתה צריך לרשום פטנט. ואכן כן ובכל זאת, אני מעדיף כפתורים או את הרעיון החדשני שלך שיכול גם לבוא עם סקוץ' או משהו.
    דרך אגב אני חושב שהענן שנשבר פה, מעל למישור החוף, בחצי שעה האחרונה שינה קצת את הנתונים.

    אהבתי

  4. Dhyan
    כפתורים הם סידור שיכול להיות מעצבן למדי, ומי שפינה אותם ממכנסי הגברים ידע מה הוא עושה. לעומת זאת סקוץ' הוא רעיון ממש מעולה, אם משתמשים בחתיכות סקוטש מעטות,מרווחות ומפוזרות פה ושם. זה קל לשימוש כמו רוכסן, אבל גם מניח איוורור לשמיכה כמו כפתורים. כל הכבוד לך! לדעתי אני הולך לנסות את הפטנט שלך על אחת מהציפות שלי ממש בקרוב- כאשר אעמוד בפעם הבאה בפני האתגר המחריד של השחלת שמיכה לציפיתה.
    .

    אהבתי

    • לא נסכים על הכפתורים כנראה, אבל אולי תעלה לנו תמונות מהציפת פינה אחת עם סקוצ'ים שלך.
      לציפה שלי רק פינה אחת
      פינה אחת לציפה שלי
      ואם ארצה להחליף ציפה
      לא תהיה זו עוד בעיה

      הנה יש גם ג'ינגל

      אהבתי

  5. Dhyan
    תרשה לי להציע משקל אלטרנטיבי:
    לציפה שלי יש רק פינה אחת
    רק פינה אחת יש לציפה שלי
    ואם אצטרך להחליף ת'ציפה
    כבר לא תהיה לי שום בעייה

    אהבתי

  6. מקובל,
    (לרגע חשבתי שזה הפך לג'ינגל החדש של של ציפה לבני)
    מי יריץ את העניין ויעביר פה תמלוגים?

    אהבתי

התגובות סגורות.

