דילוג לתוכן

טיפ/ בוקספר בחיפה פתוח לקהל הרחב, ספרים וקפה בוץ

אוגוסט 13, 2013

תצלום0092

אתם נמצאים בעיר התחתית של חיפה, ויש לכם שעה לשרוף? או אפילו רבע שעה? הנה רעיון: בוקספר. החנות שעד היום מכרה דרך האינטרנט, ממחסן-מאורה במרומי רחוב בלפור בהדר, פתחה שערים לקהל הרחב,. התנחלה בחלל מרווח ומאוורר בדיוק באמצע רחוב העצמאות, מול שער פאלמר, במקום שבו שכנה פעם חנות הספרים של סטימצקי. והספרים על המדפים שמגיעים מהריצפה עד לתיקרה ממתינים למבקשים, עלי שרפרף, בעמידה או על הסולם.

*****

מי שיעזור לכם למצוא את חפצכם הוא גדעון, שהוא (גילוי נאות) חבר ותיק של החתום מעלה ואפילו שותף לשעבר לדירה בדרום מערב תל אביב, וכמוהו משוגע עם קבלות, ומה שחשוב יותר לענייננו: קטלוג מהלך של ספרים עם זיכרון של עדר פילים וסיפור על כל סופר ועל כל ספר, שישמח לספר לכם (אבל רק אם תשאלו).

תצלום0093

וספרים, כמו סיפורים, יש בבוקספר באלפים וברבבות, משומשים, משומשים פחות וחדשים יותר. את הכסף תשלמו לדבי,   שתטפל בכם בעזרת מבטא בוסטוני משובח, כי לגדעון הרופאים (ודבי) עדיין לא מרשים לנגוע בכסף מזומן, והם יודעים למה.

וכמובן שתוכלו להכין לעצמכם קפה בוץ, בערך כמו ב"שקספיר אנד קומפני" של פאריס, מי שמכיר. את העוגיות תביאו מהבית,או מקפה-קונדיטוריה לא רחוקה שאכתוב עליה בקרוב.

בימי שישי אפשר להשיג בחנות גם עיתונים עבריים חדשים לגמרי.

*****

בוקספר, העיר התחתית חיפה, רחוב העצמאות 82 מול שער פאלמר, טל. פתוח בימי השבוע מ-10.30 עד 18.00 ובימי שישי עד 15.00. להזמנת ספרים: טל. 04-8663451 פקס 1-534-8516274. להזמנה ברשת נא לגגל "בוקספר" או לפנות לקישורים פה משמאל.

From → טיפ

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) permalink

    הייתי פעם בחנות הזאת ולא אחזור זאת. גדעון המוכר נבח על לקוחה בצורה מעוררת בחילה. איש כל כך גס ומלא מרירות ושנאת אדם. מובן שיצאתי מחנותו שהיתה אז ברחוב בלפור בלי לקנות דבר. ממליצה לכולם לא להגיע לחנותו, שהיא אגב יקרה מאד. ישנם חנויות ספרים יד שנייה בחיפה שבהם המחירים זולים יותר והמוכרים אדיבים יותר.

    אהבתי

  2. הדברים היו בערך כך:(אני מתחשב בזה שהבלוג מאפיהו הוא לא שלי ולא שלך לכן אפילו אעדן את התגובה שלך בחנות בפני ארבעה עדים שניים מהם עובדי החנות אז אני פוסל אותם).
    לאחר רבע שעה בשירות שלי אתך, החלטת על שני ספרים:הצעתי לך אותם בחמישים שקלים אם תקחי את שניהם:לאחר היסוס החלטת על ספר אחד:המחיר לשניים היה לאחר הנחה של כעשרים שקלים:לבסוף החלטת על ספר אחד כשאת מניחה אותו איך שהנחת על השולחן, והכרזת:אני לוקחת ספר אחד ואני משלמת רק 25 שקלים!זהו סוג של אולטימטום מסחרי ולא התמקחות:
    על הכרזה שכזאת בחנויות ספרים יד שניה או בכל חנות אחרת-עלולה ברוב המקרים להתקל בסירוב ויש שלוש חנויות שהיו מתנהגות בגסות שהיתה שולחת אותך לחנות המשטרה הקרובה ביותר. המשפט האחרון שלי אלייך ביננו היה -'גברת, שלושים שקלים'. ואז עזבת איך שעזבת בדרך עזיבה שתואמת את תוכן הדברים והסגנון שלך:
    להלן מחירי הספרים באתר שלנו לעומת חנויות אחרות בחיפה:המחירים שלנו כוללים משלוח ונא להשוות את ההנחה:מדובר בספרים במצב מצוין כשאחד מהם חדש לחלוטין:
    המורה זהובת העיניים-30 שקלים הצעתי ל-25
    החיים בקבר-חדש 40 שקלים כולל משלוח-הוצע לגברת ב-25 שקלים.
    מעבר לזה לא אפרט מפאת כבוד הבלוג את הידיעה שלך ואי הידיעה שלך בספרים שאת בחרת.יום טוב לכולנו, גדעון, אתר ספרים בוקספר

    אהבתי

  3. אגב, שכחתי לספר וזהו לא פרסומת אלא סטנדרט עבודה בחנות:אם אכן היית קונה את הספר בלושים שקלים-היית מקבלת ספר בחינם כפי שאנו נוהגים לכל קניה. כלומר, השלושים שקלים שלך היו שווים שני ספרים כאילו שילמת עליו רק 15 ש'. גדעון, בוקספר

    אהבתי

Trackbacks & Pingbacks

  1. טיפ/ בית קפה בחיפה תחתית, כמו פעם | מאפיהו

התגובות סגורות.